ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
1. Загальні положення
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі
тарифно-кваліфікаційної
характеристики
педагога-організатора.
1.2. Педагог-організатор
повинен мати вищу або середню спеціальну освіту
(без вимог до стажу роботи).
1.4. Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступнику
директора школи з виховної роботи.
директора школи з виховної роботи.
1.5. У своїй діяльності педагог-організатор керується Конституцією законами
України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і
органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів,
правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а
також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами
внутрішнього трудового розпорядку, наказами, розпорядженнями директора, цією
Інструкцією, трудовим договором (контрактом).
України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і
органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів,
правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а
також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами
внутрішнього трудового розпорядку, наказами, розпорядженнями директора, цією
Інструкцією, трудовим договором (контрактом).
Педагог-організатор дотримується Конвенції про права дитини.
2. Функції
Основними напрямами діяльності педагога-організатора є:
2.1. Сприяння розвитку і
діяльності дитячих громадських організацій.
2.2. Організація дозвілля учнів.
3. Посадові
обов'язки
Педагог-організатор
виконує такі посадові обов'язки:
3.1. Сприяє розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій,
об'єднань, допомагає в плануванні їхньої
діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з
урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
3.2. Сприяє
оновленню змісту і форм діяльності організацій, об'єднань,
організовує їхню колективну творчу діяльність відповідно до
організовує їхню колективну творчу діяльність відповідно до
вікових інтересів учнів і вимог життя.
3.3. Забезпечує умови для широкого інформування учнів про
діючі дитячі й молодіжні організації, об'єднання.
діючі дитячі й молодіжні організації, об'єднання.
3.4. Організовує наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку
проводить. .
проводить. .
3.5. Створює в школі
сприятливі умови, які дозволяють учням виявляти
громадянську і моральну позицію, реалізовувати свої інтереси та потреби, цікаво і з користю для власного розвитку проводити вільний час.
громадянську і моральну позицію, реалізовувати свої інтереси та потреби, цікаво і з користю для власного розвитку проводити вільний час.
3.6. Турбується про
здоров'я і безпеку довірених йому учнів,
дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного
захисту.
дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного
захисту.
3.7. Проходить періодичні медичні обстеження.
3.8. Організовує канікулярний відпочинок учнів.
3.9. Вивчає і використовує
досвід роботи з дітьми і підлітками,
підвищує свою кваліфікацію.
3.10. Проводить роботу з добору й підготовки керівників (організаторів)
дитячих організацій, об'єднань.
дитячих організацій, об'єднань.
3.11. Планує свою роботу,
веде у встановленому порядку документацію.
3.12. Дотримується етичних
норм поведінки, які відповідають
громадському статусу педагога, в школі, в побуті, в громадських місцях.
громадському статусу педагога, в школі, в побуті, в громадських місцях.
3.13. Персонально відповідає за збереження закріплених за ним матеріальних
цінностей.
4. Права
Педагог-організатор
має право на:
4.1. Самостійний
вибір форм і методів роботи з учнями і планування її на
основі плану роботи школи і педагогічної діяльності.
4.2. Участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи;
участь у роботі педагогічної ради школи.
участь у роботі педагогічної ради школи.
4.3. Захист професійної честі й гідності.
4.4. Ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку
його роботи, надання щодо них пояснень.
його роботи, надання щодо них пояснень.
4.5. Захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі
адвоката, у випадку дисциплінарного або службового
адвоката, у випадку дисциплінарного або службового
розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом
норм професійної етики.
4.6. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за
винятком випадків, передбачених законодавством.
винятком випадків, передбачених законодавством.
4.7. Підвищення своєї кваліфікації.
4.8. Атестацію на
добровільній основі на відповідну кваліфікаційну
категорію.
4.9. Давання учням під час занять,
перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації
занять і дотримання дисципліни, притягнення
учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених
Правилами заохочення і покарання учнів школи.
5. Відповідальність
5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних
причин Статуту і
Правил внутрішнього трудового розпорядку школи,
інших нормативних актів школи, законних розпоряджень адміністрації школи,
посадових обов'язків, встановлених цією Інструкцією, педагог-організатор несе
дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.2. За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних
із фізичним і/або психічним насиллям над особистістю учня, скоєння іншого
аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з посади, яку він
обіймає, відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».
із фізичним і/або психічним насиллям над особистістю учня, скоєння іншого
аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з посади, яку він
обіймає, відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».
5.3. За завдані школі або
учасникам навчального процесу у зв'язку з
виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків педагог-організатор несе
матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/або
цивільним законодавством.
виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків педагог-організатор несе
матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/або
цивільним законодавством.
6. Взаємовідносини
(зв'язки за посадою)
Педагог-організатор:
6.1. Працює згідно з графіком, складеним виходячи з
36-годинного робочого
тижня і затвердженим директором школи.
6.2. Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоврядування,
педагогічними колективами школи і установ позашкільної освіти дітей,
громадськими організаціями.
педагогічними колективами школи і установ позашкільної освіти дітей,
громадськими організаціями.
6.3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр.
План роботи затверджується заступником директора
План роботи затверджується заступником директора
школи з виховної роботи.
6.4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт
про свою діяльність за навчальний семестр.
про свою діяльність за навчальний семестр.
6.5. Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і
організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними
документами.
організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними
документами.
6.6. Систематично обмінюється інформацією з питань, які належать до його
компетенції, з педагогічними працівниками школи.
компетенції, з педагогічними працівниками школи.
Циклограма
роботи
педагога
– організатора
ЩОДЕННО
· Самоосвіта.
Поповнення портфоліо новими методичними матеріалами;
· Моніторинг
відвідування учнями школи (2 рази на день);
· Робота
з учнями, що входять до активу дитячих організацій та учнівського самоврядування.
ЩОТИЖНЕВО
· Участь
у засіданні адміністративної ради;
· Планування
роботи на тиждень;
· Надання
допомоги класним керівникам в організації та проведенні позакласних заходів.
· Організація
та проведення загальношкільних заходів
ЩОМІСЯЧНО
· Уточнення
плану роботи на місяць;
· Засідання
активу учнівського самоврядування (два рази на місяць);
· Підготовка
та участь в районних заходах.
1 РАЗ НА СЕМЕСТР
· Організація
дозвілля учнів в канікулярний період;
· Уточнення
плану роботи;
· Участь
в педагогічних радах;
· Участь
у загальношкільних батьківських зборах.
Циклограма роботи педагога-організатора
коригується згідно з функціональними
обов'язками, планом виховної роботи, календарем знаменних і пам'ятних дат.
С Е Р П Е Н Ь
· Коригування
плану виховної роботи на новий навчальний рік;
· Підготовка
супроводжуючих матеріалів до річного пану роботи (розробка сценаріїв);
· Організація
свята першого дзвоника;
· Надання
допомоги класним керівникам в організації та проведенні першого уроку.
В Е Р Е С Е Н Ь
· Допомога
класним керівникам в організації класного самоврядування;
· Загальношкільна
учнівська конференція;
· Організація
роботи учнівського самоврядування (вибори активу);
· Анкетування
учнів з теми: «Цікаві справи моєї організації);
· Планування
роботи дитячої організації (може поєднуватися із планом роботи учнівського
самоврядування);
· Планування
роботи учнівського самоврядування;
· Засідання
учнівського активу;
· Організація
та проведення заходів до Дня вчителя;
· Залучення
дітей до роботи гуртків, секцій, позашкільних установ та шкіл мистецтв;
· Подання
звіту у відділ освіти: «Про роботу дитячих організацій, учнівського
самоврядування»,
Ж О В Т Е Н Ь
· Залучення
дітей, що потребують посиленої уваги з боку педколективу до роботи шкільних
гуртків;
· Організація
та проведення «Дня права» (до Дня юриста);
· Організація
та проведення благодійної акції «Милосердя»;
· Залучення
до гурткової роботи дітей пільгових категорій;
· Організація
дозвілля учнів у канікулярний період;
· Організація
та проведення конкурсу на кращий класний куточок.
Л И С Т О П А Д
· Організація
та проведення заходів до Дня взаєморозуміння з ВІЛ-інфікованими та хворими на
СНІД;
· Організація
та проведення заходів до Дня вшанування пам’яті загиблих під-час голодомору;
· Моніторинг
охоплення дітей позакласною та позашкільною освітою;
Г Р У Д Е Н Ь
· Підведення
підсумків роботи дитячих організацій, учнівського самоврядування за І семестр;
· Аналіз
виконання плану виховної роботи за І семестр (спільно з заступником директора з
виховної роботи)
· Організація
та проведення заходів до Дня Збройних сил України;
· Організація
та проведення новорічних свят.
С І Ч Е Н Ь
· Коригування
плану роботи на ІІ семестр;
· Надання
допомоги органам учнівського самоврядування у коригуванні планів роботи на ІІ
семестр;
· Організація
дозвілля школярів у канікулярний період;
· Організація
та проведення заходів до Дня Соборності України;
· Організація
та проведення вечора зустрічі з випускниками (спільно з заступником директора з
виховної роботи).
Л Ю Т И Й
· Зустріч
із працівниками правоохоронних органів, прокуратури, суду;
· Загально
шкільна учнівська конференція.
Б Е Р Е З Е Н Ь
· Організація
та проведення заходів до Міжнародного жіночого дня (8 березня);
· Організація
дозвілля учнів у канікулярний період;
· Конкурс
на краще озеленення класнової кімнати та збереження шкільного майна;
· Організація
та проведення заходів до Шевченківських днів.
К В І Т Е Н Ь
· Організація
роботи волонтерських загонів, щодо надання допомоги ветеранам ВВВ;
· Організація
заходів до Дня Перемоги;
· Вивчення
рівня активності учнів, щодо відвідування бібліотеки;
· Організація
та проведення заходів до Дня землі;
· Організація
участі дітей в акціях: «Посади дерево», «Шкільний двір», «Зелена толока».
Т Р А В Е Н Ь
· Організація
та проведення заходів до Дня Перемоги;
· Робота
волонтерських загонів;
· Підсумкова
загально шкільна учнівська конференція;
· Підведення
підсумків роботи дитячих організацій, учнівського самоврядування;
· Організація
та проведення свята останнього дзвоника;
· Самоаналіз
роботи за минулий навчальний рік;
· Складання
плану виховної роботи на наступний навчальний рік (спільно з заступником
директора з виховної роботи);
· Підготовка
матеріалів, щодо дозвілля дітей у пришкільному таборі.
Ч Е Р В Е Н Ь
· Організація
та проведення випускного балу;
· Організація
дозвілля учнів у пришкільному таборі;
· Організація
оздоровлення дітей в стаціонарних таборах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий